Složene emocije: SRAM, KRIVNJA, PONIŽENJE, RAZOČARANJE

Original price was: 33,39 €.Current price is: 28,35 €.

Offer Ends In:
20Days14Hours33Minutes28Seconds
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 31,32 €

Ilustrator: Jelena Brezovec

Dostupnost: Dostupno

Kritika boli: Majmunica se osjeća posramljeno

Malena je majmunica sa svojom mamom išla u šumsko kino pogledati crtić o svojoj omiljenoj Super Banani. U kino su došle i njezini prijatelji slonica, tigrica i paun sa svojim roditeljima. Dok su čekali da crtić počne, majmunica je postala toliko uzbuđena i nestrpljiva da se nije mogla smiriti na svojem sjedalu. Stalno je nešto zapitkivala, tražila vode, pa kokice, pa se vrpoljila i radila nered… U jednom je trenutku mami majmunici dojadilo da su svi mirni i strpljivo čekaju početak crtića, samo njezina kćerka majmunica radi nered i probleme. Odlučila joj je to tako glasno i pred svima reći. Ukorila ju je i rekla joj da se ne ponaša lijepo i pristojno. Majmunica je odmah osjetila neugodu zato što se mama na nju ljuti, a onda ju je preplavio i osjećaj posramljenosti.

Sram

Slikovnica Kritika boli: Majmunica se osjeća posramljeno, kao što i sam naslov govori, bavi se osjećajem srama, odnosno posramljenosti kod djece. Sram je neugodna emocija koja se javlja kada se osjećamo pogrešnima, manje vrijednima. Javlja se kada dijete doživi da ga odrasla osoba osuđuje na razini bića odnosno njegove osobne vrijednosti. Drugim riječima, kada negativne osobine pripisuje djetetu kao biću, umjesto da djetetovo ponašanje procjenjuje nepoželjnim ili neprihvatljivim u konkretnoj situaciji.

U ovoj priči o mami i kćerki majmunici, djeca će upoznati osjećaj srama i naučiti kako ga prepoznati i imenovati kod sebe. Roditelji će naučiti kako postaviti granice djetetu u odgoju, odnosno kritizirati njegovo ponašanje na način koji ne umanjuje pritom djetetov osjećaj samovrijednosti i ne utječe negativno na njegovu sliku o sebi. Kroz lik majmunice dijete će naučiti kako osjetiti olakšanje, odnosno nositi se s osjećajem posramljenosti.

Sram je neugodna i teška emocija koja može imati dalekosežne negativne posljedice na samopoštovanje. Posramljivanje djece često je u našem društvu te se može čuti kako ga neki koriste kao odgojnu metodu u discipliniranju djeteta. Dugoročno to je štetno za djetetov socioemocionalna razvoj.

Ostale slikovnice iz iste serije:

Dodatak sa savjetima za roditelje

Na kraju slikovnice nalaze se savjeti za roditelje, odgojitelje i skrbnike u kojima im se pojašnjava sram kao emocija općenito, koje situacije za posljedicu imaju emociju srama, kako jačati djetetov osjećaj osobne vrijednosti i što trebamo učiniti kada osjećamo sram.

Autorice slikovnica, Tatjana Gjurković i Tea Knežević, magistre su psihologije, psihoterapeutkinje i terapeutkinje igrom.

Ostale slikovnice o složenim emocijama iz iste serije:

Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

Kritika boli: Majmunica se osjeća posramljeno

Ruganje i odbacivanje boli: Magarac se osjeća poniženo

Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju

Ruganje i odbacivanje bole: Magarac se osjeća poniženo

Nakon finog doručka, mali se magarac odlučio poigrati sa svojim prijateljima, macom i bikom. No kad je došao do mjesta gdje su se obično igrali, vidio je da oni već imaju društvo - jednu kozu koja je preskakala uže. Magarcu je to bila omiljena igra pa im se svakako htio pridružiti. No umjesto poziva u igru, koza se magarcu počela rugati zbog njegovih ušiju i izgleda i još ga je odbacila i dala mu do znanja da nije poželjan u njihovom društvu. Magarac je osjetio oštru bol u trbuhu, počeo je plakati i sav se stisnuo i snuždio. Magarac je osjetio poniženje.

Poniženje

Slikovnica Ruganje i odbacivanje bole: Magarac se osjeća poniženo, kao što i sam naslov govori, bavi se osjećajem poniženja kod djece. Poniženje je emocija koja se javlja kao reakcija na ponašanje druge osobe koja nam se namjerno ruga, vrijeđa nas, ismijava ili čini nešto drugo kako bi nas ponizila. Poniženje najčešće osjećamo kao kombinaciju emocija srama, ljutnje, ljubomore i straha, ali sve više istraživanja potvrđuje da ju osjetimo i kao bol u tijelu.

U ovoj priči o magarcu i njegovim prijateljima, djeca će upoznati osjećaj poniženja i naučiti kako ga prepoznati i imenovati kod sebe. Naučit će kako se mogu zauzeti za sebe, odnosno izreći što im smeta i što ih je povrijedilo. Za neku djecu to će značiti da će povratiti osjećaj samopoštovanja a za drugu to može biti prvi korak u izgradnji tog osjećaja kao i općenito pozitivne slike o sebi. Uz osjećaj samopoštovanja dijete će se lakše zauzeti za sebe, odnosno izreći što ga smeta i što ga je povrijedilo.

Poniženje je neugodna i teška emociju koja može imati dalekosežne negativne posljedice za djetetov socioemocionalni razvoj. Učestala izloženost ponižavanju može djetetu ozbiljnije narušiti pozitivnu sliku o sebi kao i njegovu psihološku otpornost.

Dodatak sa savjetima za roditelje

Na kraju slikovnice nalaze se savjeti za roditelje, odgojitelje i skrbnike u kojima im se pojašnjava poniženje kao emocija općenito, što sve može potaknuti osjećaj poniženosti, kada je ponižavanje posebno teško i što možemo učiniti za dijete i za sebe u situacijama kada doživimo poniženje.

Autorice slikovnica, Tatjana Gjurković i Tea Knežević, magistre su psihologije, psihoterapeutkinje i terapeutkinje igrom.

Ostale slikovnice o složenim emocijama iz iste serije:

Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

Kritika boli: Majmunica se osjeća posramljeno

Ruganje i odbacivanje boli: Magarac se osjeća poniženo

Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju

Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju

Mali vuk jedva je dočekao igrati se u vrtiću sa svojim prijateljem dabrom. Danas su odlučili od grana i šiblja napraviti most preko potoka. Kad je most bio gotov, mjerili su si vrijeme tko će brže preko njega pretrčati a da ga ne sruši i ne padne u vodu. Vučić je bio brži i to ga je jako razveselilo. Bio je uzbuđen i ponosan na sebe.
Mostić je odlučila prijeći i krtica. Ona ne vidi dobro, pa je most prelazila polako i oprezno. Uzbuđeni vučić nije mogao dočekati da svima ponovno pokaže kako je brz i spretan, pa je projurio pokraj krtice. Ona je zapela za grančicu, izgubila ravnotežu i pala u vodu. Sva se jadna smočila. Kad je vidjela što se dogodilo, zečica je odmah napala vuka zbog njegovog ponašanja i u njemu izazvala osjećaj krivnje.

Krivnja

Slikovnica Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju, kao što i sam naslov govori, bavi se osjećajem krivnje kod djece. Krivnja je neugodna emocija koju osjećamo kada ono što činimo nije u skladu s našim vlastitim moralnim sustavom ili kada od autoriteta dobijemo kritiku da je to što činimo loše. Krivnja se koristi u odgoju kada želimo dijete naučiti zašto neka ponašanja jesu, a neka nisu sigurna ili primjerena nekoj situaciji.

U ovoj priči o malome vuku i krtici, djeca će upoznati osjećaj krivnje i naučiti kako ga prepoznati i imenovati kod sebe. Isto tako, naučit će što im može pomoći kada osjećaju krivnju i u regulaciji tog osjećaja, odnosno što i kako mogu sljedeći puta napraviti drugačije. Krivnja spada u složene i izrazito neugodne i teške emocije. Ona može oduzeti mir, zadovoljstvo i radost života. Stoga je važno da ovu emociju roditelji osvijeste kod sebe, ali i u odgojnim metodama usmjerenima na vlastitu djecu.

Dodatak sa savjetima za roditelje

Na kraju slikovnice nalaze se savjeti za roditelje, odgojitelje i skrbnike, u kojima im se pojašnjava krivnja kao emocija općenito, kako ju koristiti u odgoju, kako pomoći djetetu koje osjeća krivnju i kako zapravo usmjeravati djetetovo ponašanje a da mu se krivnjom ne naruši osjećaj vrijednosti kao ljudskog bića.

Autorice slikovnica, Tatjana Gjurković i Tea Knežević, magistre su psihologije, psihoterapeutkinje i terapeutkinje igrom.

Ostale slikovnice o složenim emocijama iz iste serije:

Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

Kritika boli: Majmunica se osjeća posramljeno

Ruganje i odbacivanje boli: Magarac se osjeća poniženo

Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju

Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

Mama kornjača i tata kornjača trebali su nešto obaviti, pa su svoju kćerku kornjačicu ostavili na čuvanju kod bake. Obećali su da će joj popodne donijeti njezin omiljeni slatki desert - jagode! Kornjača najviše na svijetu voli jesti jagode. Cijeli dan maštala je o mirisnim jagodama i kako će u njima uživati. Popodne su roditelji došli po svoju djevojčicu. Kornjača im se jako obradovala jer su joj nedostajali. No nije zaboravila ni na jagode koje je očekivala, ali jagoda nije bilo. Mama i tata zaboravili su na svoje obećanje i nisu joj donijeli slatke, crvene poslastice. Kornjača je osjetila tugu, pa ljutnju, odnosno neugodan osjećaj razočaranja.

Razočaranje

Slikovnica Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano, kao što i sam naslov govori, bavi se osjećajem razočaranja kod djece. Razočaranje je neugodna emocija koja se javlja kao posljedica situacije kada naša želja, nada ili očekivanje nije u skladu s onim što se dogodilo u stvarnosti. U razočaranju najčešće možemo prepoznati elemente emocija tuge, ljutnje i ogorčenosti (na drugoga) ili obeshrabrenosti (ako smo razočarani u sebe).

U ovoj priči o mami, tati i maloj kornjači, djeca će upoznati osjećaj razočaranja i naučiti kako ga prepoznati i imenovati kod sebe. Isto tako, naučit će da je u redu pogriješiti, ali se za pogrešna ponašanja treba znati i moći ispričati (bilo da se ispričati treba dijete roditeljima ili roditelji djetetu). Za osjećaj razočaranja postoji i olakšanje koje predlaže ova priča na kraju.

Razočaranje je neugodna i teška emocija koja utječe na povjerenje i bliskost između djeteta i roditelja, ali i djeteta i okoline općenito. Stoga je važno kako će roditelji postupati kada kod svog djeteta uoče razočaranje u druge osobe (pa i same roditelje), samoga sebe ili u svijet, zajednicu i okolinu.

Dodatak sa savjetima za roditelje

Na kraju slikovnice nalaze se savjeti za roditelje, odgojitelje i skrbnike u kojima im se pojašnjava razočaranje kao emocija općenito, kako djeca mogu različito reagirati pri iskazivanju osjećaja razočaranosti, što trebamo izbjegavati kada se suočimo s dječjim razočaranjem i kako postupiti kada su roditelji uzrok razočaranja.

Autorice slikovnica, Tatjana Gjurković i Tea Knežević, magistre su psihologije, psihoterapeutkinje i terapeutkinje igrom.

Ostale slikovnice o složenim emocijama iz iste serije:

Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

Kritika boli: Majmunica se osjeća posramljeno

Ruganje i odbacivanje boli: Magarac se osjeća poniženo

Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju

  • Brza dostava: 3-5 radnih dana
  • Besplatna dostava iznad 50 € (cijena dostave za ostale narudžbe 4,20 €)
  • 6 načina plaćanja: kartice, gotovinom dostavljaču, internet bankarstvo, KEKS Pay, PayPal i kriptovalute
  • Produljeni povrat: 30 dana, bez navođenja razloga
  • Odmah dostupno za isporuku!
Vidi košaricu
Za dob

,

Uvez

,

Dimenzije

Stranice

Godina prvog izdanja

Kritika boli: Majmunica se osjeća posramljeno

Ruganje i odbacivanje bole: Magarac se osjeća poniženo

Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju

Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

SIGURNA KUPOVINA

Sigurnost web shopa verificirana od udruge eCommerce Hrvatska i oznakom TrustedShop

6 VRSTA PLAĆANJA

Kartice, gotovinom dostavljaču, internet bankarstvo, KEKSPay, PayPal, kriptovalute

BRZA i BESPLATNA DOSTAVA

Paket stiže za 3-5 radnih dana. Za sve narudžbe iznad 50,00 € dostava je besplatna

TU SMO ZA VAS

Dostupni smo na korisnički telefon 095 356 3563 radnim danom od 8-16 h

Nova serija edukativnih slikovnica bavi se malo kompleksnijim i vrlo neugodnim emocijama – krivnjom, razočaranjem, poniženjem i sramom. Autorice priča, Tatjana Gjurković i Tea Knežević, dječje su psihologinje i terapeutkinje igrom. U svakodnevnom radu s djecom i roditeljima primijetile su da izrazito neugodni osjećaji poput krivnje, srama ili poniženja, vrlo snažno negativno utječu na psiho-emocionalni razvoj djece.

Terapeutske priče o vučiću, majmunici, magarcu i kornjači pomažu djeci prepoznati i imenovati emociju koju osjećaju u sebi te nude načine kako si tu neugodnu emociju olakšati. No priče će biti vrlo korisne i roditeljima jer će im dati smjernice kako u odgoju izbjeći posramljivanje, kritiku ili ponižavanje koji ostavljaju neželjene neugodne posljedice na djetetov psiho-emocionalni razvoj. Roditeljima, odgojiteljima i skrbnicima od pomoći će biti i savjeti na kraju svake slikovnice s korisnim uputama i informacijama o svakoj pojedinoj emociji.

Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju

Slikovnica se, kao što i sam naslov govori, bavi osjećajem krivnje kod djece. Krivnja je neugodna emocija koju osjećamo kada ono što činimo nije u skladu s našim vlastitim moralnim sustavom ili kada od autoriteta dobijemo kritiku da je to što činimo loše. Krivnja se koristi u odgoju kada želimo dijete naučiti zašto neka ponašanja jesu, a neka nisu sigurna ili primjerena nekoj situaciji.

Kritika boli: Majmunica se osjeća posramljeno

Slikovnica se, kao što i sam naslov govori, bavi osjećajem srama, odnosno posramljenosti kod djece. Sram je neugodna emocija koja se javlja kada se osjećamo pogrešnima, manje vrijednima. Javlja se kada dijete doživi da ga odrasla osoba osuđuje na razini bića odnosno njegove osobne vrijednosti. Drugim riječima, kada negativne osobine pripisuje djetetu kao biću, umjesto da djetetovo ponašanje procjenjuje nepoželjnim ili neprihvatljivim u konkretnoj situaciji.

Ruganje i odbacivanje bole: Magarac se osjeća poniženo

Slikovnica se, kao što i sam naslov govori, bavi osjećajem poniženja kod djece. Poniženje je emocija koja se javlja kao reakcija na ponašanje druge osobe koja nam se namjerno ruga, vrijeđa nas, ismijava ili čini nešto drugo kako bi nas ponizila. Poniženje najčešće osjećamo kao kombinaciju emocija srama, ljutnje, ljubomore i straha, ali sve više istraživanja potvrđuje da ju osjetimo i kao bol u tijelu.

Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

Slikovnica se, kao što i sam naslov govori, bavi osjećajem razočaranja kod djece. Razočaranje je neugodna emocija koja se javlja kao posljedica situacije kada naša želja, nada ili očekivanje nije u skladu s onime što se dogodilo u stvarnosti. U razočaranju najčešće možemo prepoznati elemente emocija tuge, ljutnje i ogorčenosti (na drugoga) ili obeshrabrenosti (ako smo razočarani u sebe).

Autorice: Tatjana Gjurković i Tea Knežević, magistre psihologije i terapeutkinje igrom

 

Autor:

Tatjana Gjurković

Pročitaj više
Autor:

Tea Knežević

Pročitaj više
Ilustrator:

Jelena Brezovec

Pročitaj više

Cijena dostave paketa za Hrvatsku je 4,20 € bez obzira na težinu paketa i način plaćanja. Za narudžbe iznad 50 € dostava je besplatna.
Nakon vidljive uplate, paket predajemo dostavnoj službi koja će ga na željenu adresu dostaviti unutar 3–5 radnih dana. O dospijeću paketa bit ćete obaviješteni e-mailom i SMS porukom te ćete primiti link za praćenje statusa pošiljke.
Uslugu dostave paketa radi tvrtka Mail Boxes na području Hrvatske, a Hrvatska pošta za pakete izvan Hrvatske. Tvrtka MBE ima sklopljene ugovore s vodećim kuririma u domaćem i međunarodnom transportu te će za dostavu vašeg paketa odabrati najbolju opciju ovisno o vrijednosti i dimenzijama paketa te mogućnostima što brže dostave. Nakon obrade od strane MBE, Vaš paket dostavit će jedna od sljedećih dostavnih službi: GLS, In Time, Overseas Express ili Paket 24/HP Express.
Dostava se vrši radnim danom do 16 sati. U slučaju da niste u mogućnosti zaprimiti pošiljku na dostavnoj adresi, dostavljač će vam ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke i pokušati vas kontaktirati radi daljnjeg dogovora o preuzimanju paketa.
U slučaju bilo kakvih problema s dostavom, dostupni su vam kontakti:
  • MailBoxes (MBE) dostavne službe: [email protected], tel. 042/632-923 ili mob. 095/1095-992, PON – PET 09:00 – 17:00
  • Evenio korisničke službe: [email protected], 042 492 114 ili 095 356 3563, PON – PET 08:00 – 16:00

Naručene proizvode i dostavu možete platiti prema modelu kojeg sami izaberete tijekom ispunjavanja narudžbe. Plaćanje proizvoda je moguće izvršiti:
Putem Internet bankarstva ili opće uplatnice
Odabirom ove opcije, prilikom narudžbe proizvoda, na svoju e-mail adresu primit ćete podatke za uplatu i kod za skeniranje za lakše i brže plaćanje. Plaćanje možete izvršiti Internet, mobilnim bankarstvom ili općom uplatnicom u banci, pošti i slično.
Dostavljaču prilikom preuzimanja paketa (gotovinom)
Ukoliko se odlučite za plaćanje prilikom dostave, proizvode ćete platiti tek prilikom preuzimanja paketa direktno dostavljaču. Plaćanje dostavljaču moguće je samo novcem u gotovini. Dobro je imati pripremljen točan iznos kako bi primopredaja bila brža.
Bankovnim karticama
Plaćanje je moguće izvršiti jednokratno, sljedećim bankovnim karticama: MasterCard, Visa i Diners putem CorvusPay sučelja. Prilikom plaćanja bankovnom karticom garantiramo maksimalnu sigurnost plaćanja u skladu s PCI DSS certifikacijom, najvišim stupnjem zaštite i čuvanja povjerljivih podataka.
Putem servisa PayPal
Servis PayPal slovi kao najsigurniji oblik online plaćanja te vas odabirom ove opcije vodi na svoje stranice gdje ćete na uobičajen način platiti svoju narudžbu. Nakon unosa svih podataka, potvrdu uspješne narudžbe dobit ćete na svoju e-mail adresu.
Putem servisa KEKS Pay
Brzo i jednostavno plaćanje bez prepisivanja podataka s kartice možete izvršiti putem mobilne aplikacije KEKS Pay. Kod plaćanja, kupci nemaju dnevnih ni mjesečnih limita i ne plaćaju nikakve naknade.
Putem kriptovaluta
Ukoliko želite platiti kriptovalutama to vam omogućuje PayCek elektronički platni servis koji će vašu uplatu u kriptovalutama odmah preračunati u eure. PayCek prihvaća najpopularnije kriptovalute: bitcoin, ether, ripple, stellar i EOS. Jednostavno, brzo i sigurno.
IZDAVANJE I SLANJE RAČUNA
Kod evidentirane uplate, bez obzira na izbor načina plaćanja, račun za kupljene proizvode poslat ćemo vam putem e-maila koji ste naveli prilikom popunjavanja obrasca narudžbe.

Ako niste zadovoljni naručenim proizvodima, možete ih vratiti u roku od 30 dana bez navođenja razloga. U tom slučaju kontaktirat ćemo vas vezano za povrat robe i vraćanje uplaćenog iznosa natrag na vaš račun. Ukoliko ste kupili i preuzeli proizvod s materijalnim nedostacima imate pravo na zamjenu te nas svakako što prije kontaktirajte na [email protected].
KONTAKTIRAJTE NAS, TU SMO ZA VAS!
Za sva pitanja i pomoć dostupni smo radnim danom od 8.00 do 16.00 h putem:
– telefona 095 356 3563 ili 042 492 114

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “Složene emocije: SRAM, KRIVNJA, PONIŽENJE, RAZOČARANJE”