Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

7,83 

Ilustrator: Jelena Brezovec

Dostupnost: Dostupno

  • Brza dostava: 3-5 radnih dana
  • Besplatna dostava iznad 70 € (cijena dostave za ostale narudžbe 5,00 €)
  • 6 načina plaćanja: kartice, gotovinom dostavljaču, internet bankarstvo, KEKS Pay, PayPal i kriptovalute
  • Produljeni povrat: 30 dana, bez navođenja razloga
  • Odmah dostupno za isporuku!
Vidi košaricu
Težina 0,132 kg
Za dob

,

Uvez

,

Dimenzije

Stranice

ISBN broj

Godina prvog izdanja

SIGURNA KUPOVINA

Sigurnost web shopa verificirana od udruge eCommerce Hrvatska i oznakom TrustedShop

6 VRSTA PLAĆANJA

Kartice, gotovinom dostavljaču, internet bankarstvo, KEKSPay, PayPal, kriptovalute

BRZA i BESPLATNA DOSTAVA

Paket stiže za 3-5 radnih dana. Za sve narudžbe iznad 70,00 € dostava je besplatna

TU SMO ZA VAS

Dostupni smo na korisnički telefon 095 356 3563 radnim danom od 8-16 h

Mama kornjača i tata kornjača trebali su nešto obaviti, pa su svoju kćerku kornjačicu ostavili na čuvanju kod bake. Obećali su da će joj popodne donijeti njezin omiljeni slatki desert – jagode! Kornjača najviše na svijetu voli jesti jagode. Cijeli dan maštala je o mirisnim jagodama i kako će u njima uživati. Popodne su roditelji došli po svoju djevojčicu. Kornjača im se jako obradovala jer su joj nedostajali. No nije zaboravila ni na jagode koje je očekivala, ali jagoda nije bilo. Mama i tata zaboravili su na svoje obećanje i nisu joj donijeli slatke, crvene poslastice. Kornjača je osjetila tugu, pa ljutnju, odnosno neugodan osjećaj razočaranja.

Razočaranje

Slikovnica Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano, kao što i sam naslov govori, bavi se osjećajem razočaranja kod djece. Razočaranje je neugodna emocija koja se javlja kao posljedica situacije kada naša želja, nada ili očekivanje nije u skladu s onim što se dogodilo u stvarnosti. U razočaranju najčešće možemo prepoznati elemente emocija tuge, ljutnje i ogorčenosti (na drugoga) ili obeshrabrenosti (ako smo razočarani u sebe).

U ovoj priči o mami, tati i maloj kornjači, djeca će upoznati osjećaj razočaranja i naučiti kako ga prepoznati i imenovati kod sebe. Isto tako, naučit će da je u redu pogriješiti, ali se za pogrešna ponašanja treba znati i moći ispričati (bilo da se ispričati treba dijete roditeljima ili roditelji djetetu). Za osjećaj razočaranja postoji i olakšanje koje predlaže ova priča na kraju.

Razočaranje je neugodna i teška emocija koja utječe na povjerenje i bliskost između djeteta i roditelja, ali i djeteta i okoline općenito. Stoga je važno kako će roditelji postupati kada kod svog djeteta uoče razočaranje u druge osobe (pa i same roditelje), samoga sebe ili u svijet, zajednicu i okolinu.

Dodatak sa savjetima za roditelje

Na kraju slikovnice nalaze se savjeti za roditelje, odgojitelje i skrbnike u kojima im se pojašnjava razočaranje kao emocija općenito, kako djeca mogu različito reagirati pri iskazivanju osjećaja razočaranosti, što trebamo izbjegavati kada se suočimo s dječjim razočaranjem i kako postupiti kada su roditelji uzrok razočaranja.

Autorice slikovnica, Tatjana Gjurković i Tea Knežević, magistre su psihologije, psihoterapeutkinje i terapeutkinje igrom.

Ostale slikovnice o složenim emocijama iz iste serije:

Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

Kritika boli: Majmunica se osjeća posramljeno

Ruganje i odbacivanje boli: Magarac se osjeća poniženo

Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju

Autor:

Tatjana Gjurković

Pročitaj više
Autor:

Tea Knežević

Pročitaj više
Ilustrator:

Jelena Brezovec

Pročitaj više

Cijena dostave paketa za Hrvatsku je 5,00 € bez obzira na težinu paketa i način plaćanja. Za narudžbe iznad 70 € dostava je besplatna.
Nakon vidljive uplate, paket predajemo dostavnoj službi koja će ga na željenu adresu dostaviti unutar 3–5 radnih dana. O dospijeću paketa bit ćete obaviješteni e-mailom i SMS porukom te ćete primiti link za praćenje statusa pošiljke.
Uslugu dostave paketa radi tvrtka Mail Boxes na području Hrvatske, a Hrvatska pošta za pakete izvan Hrvatske. Tvrtka MBE ima sklopljene ugovore s vodećim kuririma u domaćem i međunarodnom transportu te će za dostavu vašeg paketa odabrati najbolju opciju ovisno o vrijednosti i dimenzijama paketa te mogućnostima što brže dostave. Nakon obrade od strane MBE, Vaš paket dostavit će jedna od sljedećih dostavnih službi: GLS, In Time, Overseas Express ili Paket 24/HP Express.
Dostava se vrši radnim danom do 16 sati. U slučaju da niste u mogućnosti zaprimiti pošiljku na dostavnoj adresi, dostavljač će vam ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke i pokušati vas kontaktirati radi daljnjeg dogovora o preuzimanju paketa.
U slučaju bilo kakvih problema s dostavom, dostupni su vam kontakti:
  • MailBoxes (MBE) dostavne službe: [email protected], tel. 042/632-923 ili mob. 095/1095-992, PON – PET 09:00 – 17:00
  • Evenio korisničke službe: [email protected], 042 492 114 ili 095 356 3563, PON – PET 08:00 – 16:00

Naručene proizvode i dostavu možete platiti prema modelu kojeg sami izaberete tijekom ispunjavanja narudžbe. Plaćanje proizvoda je moguće izvršiti:
Putem Internet bankarstva ili opće uplatnice
Odabirom ove opcije, prilikom narudžbe proizvoda, na svoju e-mail adresu primit ćete podatke za uplatu i kod za skeniranje za lakše i brže plaćanje. Plaćanje možete izvršiti Internet, mobilnim bankarstvom ili općom uplatnicom u banci, pošti i slično.
Dostavljaču prilikom preuzimanja paketa (gotovinom)
Ukoliko se odlučite za plaćanje prilikom dostave, proizvode ćete platiti tek prilikom preuzimanja paketa direktno dostavljaču. Plaćanje dostavljaču moguće je samo novcem u gotovini. Dobro je imati pripremljen točan iznos kako bi primopredaja bila brža.
Bankovnim karticama
Plaćanje je moguće izvršiti jednokratno, sljedećim bankovnim karticama: MasterCard, Visa i Diners putem CorvusPay sučelja. Prilikom plaćanja bankovnom karticom garantiramo maksimalnu sigurnost plaćanja u skladu s PCI DSS certifikacijom, najvišim stupnjem zaštite i čuvanja povjerljivih podataka.
Putem servisa PayPal
Servis PayPal slovi kao najsigurniji oblik online plaćanja te vas odabirom ove opcije vodi na svoje stranice gdje ćete na uobičajen način platiti svoju narudžbu. Nakon unosa svih podataka, potvrdu uspješne narudžbe dobit ćete na svoju e-mail adresu.
Putem servisa KEKS Pay
Brzo i jednostavno plaćanje bez prepisivanja podataka s kartice možete izvršiti putem mobilne aplikacije KEKS Pay. Kod plaćanja, kupci nemaju dnevnih ni mjesečnih limita i ne plaćaju nikakve naknade.
Putem kriptovaluta
Ukoliko želite platiti kriptovalutama to vam omogućuje PayCek elektronički platni servis koji će vašu uplatu u kriptovalutama odmah preračunati u eure. PayCek prihvaća najpopularnije kriptovalute: bitcoin, ether, ripple, stellar i EOS. Jednostavno, brzo i sigurno.
IZDAVANJE I SLANJE RAČUNA
Kod evidentirane uplate, bez obzira na izbor načina plaćanja, račun za kupljene proizvode poslat ćemo vam putem e-maila koji ste naveli prilikom popunjavanja obrasca narudžbe.

Ako niste zadovoljni naručenim proizvodima, možete ih vratiti u roku od 30 dana bez navođenja razloga. U tom slučaju kontaktirat ćemo vas vezano za povrat robe i vraćanje uplaćenog iznosa natrag na vaš račun. Ukoliko ste kupili i preuzeli proizvod s materijalnim nedostacima imate pravo na zamjenu te nas svakako što prije kontaktirajte na [email protected].
KONTAKTIRAJTE NAS, TU SMO ZA VAS!
Za sva pitanja i pomoć dostupni smo radnim danom od 8.00 do 16.00 h putem:
– telefona 095 356 3563 ili 042 492 114

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano”