Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

 I. Podaci o prodavatelju

II. Uvodne odredbe

III. Opće informacije

IV. Postupak sklapanja ugovora

V. Cijena proizvoda, način plaćanja i otprema proizvoda

VI. Dostava

VII. Osobno preuzimanje

VIII. Pravo na jednostrani raskid ugovora

IX. Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača

X. Rješavanje sporova

XI. Materijalni nedostaci

XII. Jamstvo

XIII. Pravila o kolačićima

 

I. PODACI O PRODAVATELJU

Naziv: EVENIO društvo s ograničenom odgovornošću za izdavaštvo, trgovinu i usluge (dalje u tekstu: EVENIO)

Skraćen naziv: EVENIO d.o.o.

Sjedište: Ulica Frana Supila 7A, Varaždin

Upisano u sudski registar: Trgovačkog suda u Varaždinu, MBS: 070084826

Poslovna banka: Erste&Steiermärkische Bank d.d.

IBAN: HR5824020061101082068

SWIFT: ESBCHR22

OIB: 69863470363

Osobe ovlaštene za zastupanje: Jelena Kovačić (predsjednik uprave), Jelena Brezovec (član uprave)

Broj telefona: +385 (042) 492 114 / 095 356 3563

Adresa elektroničke pošte: [email protected]

Za sva pitanja i nejasnoće vezane za ove Opće uvjete poslovanja ili postupak narudžbe možete se obratiti EVENIO na adresu e-pošte [email protected] ili putem telefona na broj: 042 492 114 / 095 356 3563 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 sati.

II. UVODNE ODREDBE

Proizvodi na web shopu predstavljaju poziv na kupnju te će EVENIO odlučiti o prihvatu ponude dane od strane potrošača. Sklapanje ugovora putem web stranice https://evenio.hr/ predstavlja sklapanje ugovora na daljinu te se na njega primjenjuje pravna stečevina Europske unije, uključujući propise Republike Hrvatske.

Ovim Općim uvjetima poslovanja reguliraju se odnosi između potrošača i EVENIO. Potrošač je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti. Kada proizvode na web stranici https://evenio.hr/ naručujete kao pravna osoba, ne smatrate se potrošačem, te se na Vas ne odnose odjeljci ovih Općih uvjeta poslovanja pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“, „Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača“ i „Materijalni nedostatak“. Na Vas se u tom slučaju primjenjuju relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te drugi primjenjivi propisi.

III. OPĆE INFORMACIJE

Kupac i prodavatelj vezani su ovim Uvjetima poslovanja, a u slučaju da je određena odredba suprotna prisilnim propisima hrvatskog prava primijenit će se prisilni propisi. Sadržaj web stranice https://evenio.hr/ zaštićen je pravom intelektualnog vlasništva. Kupci i korisnici web stranice https://evenio.hr/ ne mogu raspolagati pravima intelektualnog vlasništva EVENIO bez prethodnog odobrenja.

Korisnici i / ili kupci proizvoda dužni su suzdržavati se od nanošenja štete trećim osobama te su dužni poduzeti radnje kako bi se eventualna šteta umanjila.

EVENIO ni na koji način nije odgovoran za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice https://evenio.hr/, osim ako je odgovornost EVENIO regulirana prisilnim propisima Republike Hrvatske.

Kupci sami snose troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup web stranici https://evenio.hr/.

EVENIO ulaže konstantne napore kako bi omogućio optimalan rad i kvalitetu web stranice. EVENIO ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno.

EVENIO zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka i načina prijenosa.

EVENIO zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Sve izmjene i dopune stupaju na snagu danom objave na web stranici https://evenio.hr/.

Ugovorne strane dužne su postupati u skladu s načelima savjesnosti i poštenja, zabrane prouzročenja štete te dužnosti ispunjenja obveza.

IV. POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

Svi kupci koji obavljaju narudžbu putem web stranice   https://evenio.hr/ dužni su prije narudžbe pročitati Opće uvjete poslovanja. Kupovina se obavlja ispunjavanjem za to predviđenog obrasca na web stranici https://evenio.hr/, telefonskim putem ili e-mailom. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.

Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Prilikom ispunjavanja obrasca, kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže kako bi isporuka protekla neometano. Kupovina putem web stranice https://evenio.hr/ je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Kupac će putem elektroničke pošte biti obaviješten o primitku narudžbe i slanju paketa.

Ako EVENIO ne ispuni ugovor u roku o tome će, bez odgađanja, pisanim putem obavijestiti potrošača. Potrošač ima pravo na raskid ugovora samo ako je dao web shopu EVENIO naknadni razumni rok za ispunjenje.

Narudžbu proizvoda kupac može obaviti nakon registracije na web stranici https://evenio.hr/ klikom na poveznicu „Moj račun“, ispunjavanjem obrasca za registraciju i klikom na „Registracija“. Ako je kupac već registriran, u svoj korisnički račun ulazi klikom na poveznicu „Moj račun“, unosom korisničkog imena ili e-mail adrese i zaporke, te klikom na „Prijava“. Na web stranici https://evenio.hr/ moguće je obaviti narudžbu i kao gost, odnosno bez registracije. U tom slučaju od kupca će se tražiti samo oni podaci koji su bitni za obradu narudžbe.

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa.

Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijima. Upisom određenog pojma u prozorčić „Pretraži shop“ pojavit će se proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima i pročitati dostupan opis proizvoda kako bi mogao samostalno donijeti odluku odgovara li proizvod njegovim potrebama. Kupac proizvode bira iz kataloga proizvoda na web stranici https://evenio.hr/ koji je uređen prema vrstama proizvoda.

Kod proizvoda koji dolaze u više veličina, kupac je dužan odabrati veličinu proizvoda u za to određenom izborniku.

Klikom miša na „Dodaj u košaricu“ odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran, naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode ili izvršiti pregled košarice klikom na „Pregledaj košaricu“. Kada kupac završi proces odabira proizvoda klikom na „Pregledaj košaricu“ preusmjerit će se na stranicu gdje se daje pregled proizvoda u košarici.

Kupac može odabrati „Kreni na plaćanje“ nakon čega će se preusmjeriti na stranicu na kojoj je kupac dužan unijeti svoje osobne podatke, te odabrati način dostave naručenih proizvoda (osobno preuzimanje ili dostava na adresu dostavnom službom).

U ovom koraku kupac može odabrati „Želite R1 račun?“, te je dužan unijeti podatke u obrazac.

Kupac je dužan odabrati način plaćanja u za to predviđenom izborniku.

Kupnju nije moguće nastaviti bez označavanja kućice „Pročitao/la sam i slažem se s Općim uvjetima poslovanja i odredbama web-stranice“ čijim označavanjem kupac potvrđuje da je pročitao i razumio ove Uvjete poslovanja te da se s istima slaže.

Ukoliko se kupac slaže s kupnjom proizvoda koji su u košarici, može kliknuti na ikonu „Naručite“.

Nakon što kupac izvrši narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Opće uvjete poslovanja zajedno s potvrdom narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i da se ista obrađuje. Uvjeti poslovanja koji su dostavljeni kupcu putem e-pošte obvezujući su za ugovorne strane.

Prodavatelj će kupcu poslati na adresu njegove e-pošte potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru zajedno s potvrdom da je paket poslan.

EVENIO zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda na stranicama bez prethodne najave. Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.

Vezano za bilo koji upit kupac može kontaktirati društvo EVENIO putem telefona na broj 042 492 114 / 095 356 3563 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 sati ili putem e-pošte na adresu [email protected].

Ukoliko niste primili naručene proizvode koje ste platili u ugovorenom roku dostave molimo da obavijestite EVENIO o istom na adresu e-pošte [email protected].

V. CIJENA PROIZVODA, NAČIN PLAĆANJA I OTPREMA PROIZVODA

Odabir načina plaćanja

Naručene proizvode i dostavu možete platiti prema modelu kojeg sami izaberete tijekom ispunjavanja narudžbe.

Plaćanje proizvoda je moguće izvršiti:

  • plaćanje putem direktne bankovne transakcije
  • plaćanje prilikom preuzimanja (pouzećem)
  • plaćanje putem servisa Paypal
  • plaćanje karticama
  • plaćanje putem servisa KeksPay
  • plaćanje putem kriptovaluta (PayCek servis)

Plaćanje je moguće izvršiti sljedećim kreditnim karticama:

  • jednokratno karticama MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Diners, i CUP platnim karticama

1. Plaćanje putem direktne bankovne transakcije (plaćanje općom uplatnicom / virmanom / internet bankarstvom)

Opcija plaćanja direktnom bankovnom transakcijom omogućuje uplatu internet bankarstvom, mobilnim bankarstvom, u banci, pošti i slično. Odabirom ove opcije prilikom narudžbe proizvoda, kupac će na svoju e-mail adresu primiti podatke potrebne za izvršenje uplate u vidu ponude za plaćanje.

Ukoliko kupac nije primio podatke potrebne za izvršenje uplate, odnosno nije dobio obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja, sugerira se provjeriti:

(1) je li poruka u Junk/Spam/Otpad/Trash folderu ili

(2) je li sandučić ili inbox pun.

Proces isporuke počinje kada evidentiramo uplatu u našem sustavu.

U slučaju da vašu uplatu ne zaprimimo unutar sljedeća 3 radna dana, smatrat ćemo da ste odustali od narudžbe. EVENIO se obvezuje rezervirati proizvod na skladištu u trajanju od 3 radna dana, ne uključujući subotu. Nakon isteka 3 radna dana od primitka narudžbe, EVENIO d.o.o. ne jamči za raspoloživost proizvoda.

2. Plaćanje po primitku pošiljke (pouzećem)

Ukoliko se odlučite za plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke, dužni ste proizvode platiti tek prilikom preuzimanja istih. Račun za naručeni proizvod dužni ste podmiriti dostavljaču pošiljke prilikom dostave naručenog proizvoda. Plaćanje dostavljaču moguće je samo novcem u gotovini. Dobro je imati pripremljen točan iznos kako bi primopredaja bila brža.

3. Plaćanje putem PayPal servisa

Korisnike PayPal servisa vodi se na stranice PayPal-a gdje će na uobičajen način platiti svoju narudžbu. Nakon unosa svih podataka, kliknite na polje i dobit ćete potvrdu uspješne narudžbe na vašu mail adresu, ili poruku da podaci nisu dobro upisani pa provjerite podatke i ponovite zadnji korak.

4. Plaćanje karticama

Prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama kupca se preusmjerava na stranicu pružatelja usluge procesiranja i naplate kartica koji te podatke pohranjuje u skladu s PCI DSS certifikacijom, najvišim stupnjem zaštite i čuvanja povjerljivih podataka. Osobni podaci iz narudžbe sakupljaju se, obrađuju i koriste u skladu s odredbama važećih zakona u RH.

U slučaju neuspješne autorizacije plaćanja postupak kupovine se prekida. Kupac je odgovoran za ispravnost podataka koji su navedeni korištenjem web shop usluge.

Plaćanje se smatra izvršenim u trenutku kada uplata bude evidentirana u našem sustavu ili u trenutku primitka autorizacije od strane izdavatelja kartice.

Ugovorena kupoprodajna cijena uključuje PDV te je izražena u eurima. Napominjemo da je sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj euro, te kupac plaća trošak konverzije valuta.

5. Plaćanje putem servisa KeksPay

Brzo i jednostavno plaćanje, bez prepisivanja podataka s kartice. Kod plaćanja, kupci nemaju dnevnih ni mjesečnih limita i ne plaćaju nikakve naknade.

Za plaćanje putem servisa KeksPay nije bitno u kojoj banci kupac ima poslovni račun, servis KeksPay prihvaća sve račune bez ikakvih skrivenih ili paušalnih/dodatnih troškova.

6. Kriptovalute (PayCek servis)

Želite li platiti kriptovalutama to vam omogućuje PayCek elektronički platni servisa koji će vašu uplatu u kriptovalutama odmah preračunati u EUR. PayCek je prilagođen za sve vrste naplata i poseban je naglasak stavljen na brzinu transakcija. PayCek prihvaća najpopularnije kriptovalute: bitcoin, ether, ripple, stellar i EOS. Jednostavno, brzo i sigurno!

Uvođenje eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj

Na našem web shopu cijene proizvoda, odnosno usluga, iskazane su u kunama. U skladu sa Zakonom o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj (Narodne novine 57/22, 88/22) od dana 5. rujna 2022. godine na našem web shopu ćemo započeti s dvojnim iskazivanjem cijena u kunama i eurima, pri čemu 1 euro iznosi 7,53450 kuna.

Navedeno dvojno iskazivanje cijena proizvoda i usluga na našem web shopu ne predstavlja poziv na plaćanje u eurima, već isključivo služi za zaštitu potrošača, kako bi se razumjelo na koje naše proizvode, odnosno usluge se određene cijene odnose, kao i mogućnost provjere kupcima jesu li cijene ispravno preračunate.

Svi proizvodi i usluge naručeni, odnosno kupljeni putem ovog web shopa se i dalje plaćaju u kunama, te se u slučaju povrata proizvoda plaćen iznos vraća kupcu također u kunama.

Navedeno vrijedi sve do 1. siječnja 2023. godine, kada euro postaje zakonsko sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj.

Dana 1. siječnja 2023. godine euro postaje zakonsko sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj.
U skladu s uvođenjem eura kao službene novčane jedinice i zakonskog sredstva plaćanja, dana 5. rujna 2022. godine započinje razdoblje dvojnog iskazivanja cijena i drugih novčanih iskaza vrijednosti.
Od 1. siječnja 2023. do 14. siječnja 2023. godine traje razdoblje dvojnog optjecaja.
Dana 1. siječnja 2024. godine prestaje obveza dvojnog iskazivanja cijena.
Do dana 5. rujna 2022. godine, dvojno iskazivanje cijena i drugih novčanih iskaza vrijednosti je dobrovoljno.
Nakon navedenog datuma, dvojno iskazivanje postaje obveza Evenio d.o.o.

Osnovna načela u postupku uvođenja eura

U postupku uvođenja eura primjenjuje se sljedeća načela:

  • Načelo zaštite potrošača – preračunavanje cijena i drugih novčanih iskaza vrijednosti provodi se bez naknade, primjenom fiksnog tečaja konverzije
  • Načelo zabrane neopravdanog povećanja cijena – zabranjeno je pri uvođenju eura povećati cijenu robe ili usluge prema potrošačima bez opravdanog razloga.
  • Načelo neprekidnosti pravnih instrumenata – postupak uvođenja eura ne utječe na valjanost postojećih pravnih instrumenata u kojima se navodi kuna.
  • Načelo učinkovitosti i ekonomičnosti – uvođenje eura i svi povezani postupci i aktivnosti provode se na način da se svima osigura što jednostavnije postupanje uz što manje troškova.
  • Načelo transparentnosti i informiranosti – informacije o uvođenju eura moraju biti jasne, razumljive, dostupne, čitljive i vidljive.

Pravila o primjeni eura

Iznosi navedeni u kuni u pravnim instrumentima smatraju se iznosima u euru uz primjenu fiksnog tečaja konverzije i sukladno pravilima za preračunavanje i zaokruživanje iz Zakona o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj (NN 57/2022).
Pozivanje na kunu bez navođenja iznosa u pravnim instrumentima smatra se pozivanjem na euro.
Iznosi navedeni u pravnim instrumentima u euru koji se do dana uvođenja eura preračunavaju u kunsku protuvrijednost prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke ili drugom tečaju banke smatraju se iznosima u euru.
Od 1. siječnja 2023. godine, Hrvatska narodna banka objavljuje tečajnu listu Hrvatske narodne banke za euro u odnosu na druge valute.

Pravila za preračunavanje i zaokruživanje

Novčani iznosi koji se moraju platiti ili obračunati preračunavaju se uz primjenu fiksnog tečaja konverzije sukladno pravilima za preračunavanje i zaokruživanje iz članaka 4. i 5. Uredbe (EZ) br. 1103/97.
Navedeno preračunavanje izvršava se primjenom punog brojčanog iznosa fiksnog tečaja konverzije te zaokruživanjem dobivenog iznosa u skladu s matematičkim pravilima zaokruživanja, pri čemu se dobiveni rezultat zaokružuje sukladno pravilima za preračunavanje i zaokruživanje, i to na dvije decimale, a na temelju treće decimale.

Primjenjuje se sljedeće matematičko pravilo zaokruživanja:
– ako je treća decimala manja od pet, druga decimala ostaje nepromijenjena
– ako je treća decimala jednaka ili veća od pet, druga decimala povećava se za jedan.
Jedinične cijene niske vrijednosti iskazane za obračunske jedinice roba i usluga koje se koriste kao množenik za izračun cijene roba i usluga te druge cijene niskih vrijednosti, preračunate sukladno  pravilima za preračunavanje, zaokružuju se i iskazuju na više od dvije decimale.

Kuna će biti zamijenjena eurom po fiksnom tečaju konverzije koji iznosi 7,53450 kuna za 1 euro.

Pravila dvojnog iskazivanja cijena

Evenio d.o.o. je dužan tijekom razdoblja dvojnog iskazivanja, dvojno iskazati cijenu robe i usluge na jasan, čitljiv, vidljiv i lako uočljiv način u euru i kuni uz primjenu fiksnog tečaja konverzije i sukladno pravilima za preračunavanje i zaokruživanje:
– u poslovnoj prostoriji na prodajnom mjestu ili na robi odnosno na cjeniku ako se radi o usluzi
– na internetskoj stranici
– u ponudi ili ugovoru na trajnom mediju
– u obavijesti koja se potrošaču daje prije ili tijekom sklapanja ugovora izvan poslovne prostorije i ugovora na daljinu
– tijekom oglašavanja u bilo kojem obliku kojim se nudi prodaja robe ili usluge
– u opomeni i drugoj obavijesti o nepodmirenom dugu koja se dostavlja potrošaču, ukupan iznos duga
– putem drugih oblika iskazivanja cijena.

Iznimno, obveza dvojnog iskazivanja cijene robe i usluge ne odnosi se na oglašavanje putem radijskog programa i glasovne poruke o ostalim oblicima oglašavanja.
Uz ostale iznimke istaknute u članku 44. stavku 4. Zakona o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj, obveza dvojnog iskazivanja cijene ne odnosi se na kupon za popust i kupon u vrijednosti vraćene robe.

Dvojno iskazivanje na računu

Evenio d.o.o. je dužan tijekom razdoblja dvojnog iskazivanja pri ispostavljanju računa potrošaču dvojno iskazati ukupan iznos na računu uz prikaz fiksnog tečaja konverzije.

VI. DOSTAVA

EVENIO dostavu vrši unutar cijelog područja Republike Hrvatske. Cijena dostave proizvoda unutar Republike Hrvatske je 4,20 € s uključenim PDV-om te je zasebno istaknuta na maloprodajnom računu. Za narudžbe iznad 50,00 €, dostava je besplatna unutar Republike Hrvatske.

Moguća je i narudžba van granice Hrvatske. Za narudžbe u zemlje izvan Hrvatske, cijena dostave obračunava se prema ukupnoj masi paketa (u kilogramima) i odgovarajućoj cijeni za tu masu prema cjeniku Hrvatske pošte. Cijena dostave proizvoda također je zasebno istaknuta na ponudi i maloprodajnom računu.

Cijena dostave bit će izražena uz cijenu naručenih proizvoda prije završetka procesa narudžbe. Iznimno, u sklopu određenih prodajno-promotivnih akcija, cijena dostave neće se zaračunavati, a o čemu će potrošači biti na više mjesta i pravovremeno obavješteni.

Uslugu dostave paketa za web shop rade tvrtke Mail Boxes te iznimno Hrvatska pošta. Dostava se izvršava svakim radnim danom do 16 sati. Pakete izvan Republike Hrvatske dostavlja Hrvatska pošta.

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 13 sati obrađujemo isti dan kako bi u većini slučajeva naručen proizvod isti dan bio predan dostavnoj službi. Narudžbe nakon 13 sati radnim danom (osim petkom) predajemo sljedećega dana, dok se narudžbe od petka nakon 13 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom obrađujemo i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje.

Naručeni proizvodi isporučuju se najkasnije u roku 5 radnih dana od vidljive uplate na računu prodavatelja. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, prodavatelj je dužan odmah obavijestiti kupca, a kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • na dan prijema narudžbe/zahtjeva
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne ili nepotpune adrese kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje prodavatelj nije kriv
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka.

U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a kupac je dužan izvršiti plaćanje dostavljaču prilikom preuzimanja proizvoda.

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Napominjemo kako dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem stanuje kupac, već samo do ulaza u stambenu zgradu.

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća u skladište https://evenio.hr/.

Obvezujemo se da ćemo Vašu narudžbu pravovremeno isporučiti, ukoliko ste vaše podatke ispunili u potpunosti točno i istinito.

Na otoke proizvodi će biti isporučeni prema posebnom rasporedu – o čemu ćete biti obaviješteni.

Svi proizvodi zapakirani su u transportnu ambalažu na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Mole se kupci da prilikom preuzimanja pregledaju paket te odbiju preuzeti paket ukoliko je isti oštećen. Svojim potpisom po preuzimanju, kupac potvrđuje da je preuzeo paket u neoštećenom stanju te dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.

EVENIO zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova u slučajevima kada kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga.

VII. OSOBNO PREUZIMANJE

Nudimo vam i mogućnost osobnog preuzimanja narudžbi.

Ukoliko se odlučite na takav način dostave prije završnog koraka plaćanja narudžbe odaberite dostavu – preuzimanje u našoj poslovnici. U tom slučaju nemate nikakve troškove dostave, a narudžbu nakon što zaprimite obavijest o završetku (obrađenoj narudžbi) možete preuzeti u našoj poslovnici na adresi: EVENIO d.o.o., Frana Supila 7A, 1. kat, Varaždin uz najavu na 042 492 114.

Prilikom odabira osobnog preuzimanje narudžbe ista će vas čekati u našoj poslovnici 7 radnih dana od primitka obavijesti da je narudžba završena (spremna za preuzimanje).

U slučaju da narudžbu ne možete preuzeti u vremenskom roku i trebate više vremena javite nam se na  https://evenio.hr/.

VIII. PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

U slučaju povrata proizvoda, prodavatelj vraća iznos u službenoj valuti plaćanja, koja se može razlikovati od valute u kojoj je kupac proizvod platio (na primjer, kod slučaja plaćanja kriptovalutama, vraća se nominalni iznos cijene u kunama, odnosno eurima).

Potrošač može ugovor jednostavno raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Rok od 14 dana započinje teći od dana kad je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.

Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.

Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora pisano prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom na adresu [email protected], u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte.

Potrošač je dužan izvršiti povrat robe na adresu EVENIO d.o.o., Frana Supila 7A, 42000 Varaždin.

Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj.

Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Osim ako je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu.

Kupac je dužan proizvod koji vraća prodavatelju vratiti kompletan, u istom stanju u kojem mu je dostavljen i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom.

Sve troškove povrata proizvoda potrošač je dužan snositi sam.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe, isti može postupati s robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja.

Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije prepravljati, koristiti, niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.

U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom, prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.

Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja na adresu e-pošte.

Iskoristi li potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, EVENIO mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor, vratiti potrošaču sve što je isti platio na temelju ugovora. Osim kada je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.

Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u slijedećim slučajevima kada je:

  1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovog odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjenja,
  2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora,
  3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču,
  4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe,
  5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
  6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora nalazi se na linku.

Kada je kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje odjeljak ovih Uvjeta poslovanja pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“. Kod pravnih osoba primjenjuje se Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.

IX. OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

U skladu s najboljom i poštenom poslovnom praksom, te sukladno čl. 10. st. Zakona o zaštiti potrošača, molimo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu dostaviti osobno ili poštanskim putem na adresu:

 

EVENIO d.o.o.,

Frana Supila 7A,

Varaždin

ili poslati putem e-maila na [email protected].

Prilikom podnošenja prigovora koji nije upućen elektroničkom poštom bitno je navesti točne podatke o svom imenu i prezimenu te adresi kako bi EVENIO bio u mogućnosti dostaviti potrošaču potvrdu o primitku pisanog prigovora te odgovor na pisani prigovor u zakonskom roku od 15 dana.

Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju preko telefonskog pozivnog centra: +385 (042) 492 114 / 095 356 3563.

Ukoliko je kupac pravna osoba, na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana ovim Općim uvjetima poslovanja i Zakonom o zaštiti potrošača.

X. RJEŠAVANJE SPOROVA

U slučaju eventualnog spora, EVENIO i potrošač će spor pokušati riješiti mirnim putem.

Ukoliko spor nije moguće riješiti mirnim putem, nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava, osim ako primjenjivi propisi ne propisuju drugačije.

Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.

Potrošačeve sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR.

XI. MATERIJALNI NEDOSTACI

EVENIO odgovara za materijalne nedostatke proizvoda.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato, kao i za materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Pretpostavlja se da je svaki nedostatak stvari, koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. Navedena pretpostavka se kod trgovačkih ugovora odnosi na razdoblje od šest mjeseci od trenutka prijelaza rizika.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.

Materijalni nedostatak stvari postoji:

  • ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti, odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
  • ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
  • ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji
  • ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji
  • ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
  • ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora
  • ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
  • ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
  • ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
  • ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj

Posljednja četiri nedostatka, kod potrošačkih ugovora ne postoje ako je, u trenutku sklapanja ugovora, potrošač bio posebno obaviješten da određeno obilježje stvari odstupa od kriterija koji se koriste za određivanje navedenih nedostataka i ako je potrošač to izričito i zasebno prihvatio prilikom sklapanja ugovora.

Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.

Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.

Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku ovlašten je:

  1. zahtijevati od prodavatelja uklanjanje nedostatka,
  2. zahtijevati od prodavatelja predaju druge stvari bez nedostatka,
  3. zahtijevati razmjerno sniženje cijene,
  4. izjaviti da raskida ugovor.

Prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka kupac, prvenstveno, ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

Popravak ili zamjena stvari s nedostatkom provode se besplatno, u razumnom roku od trenutka kada je kupac obavijestio prodavatelja o nedostatku te bez znatnih neugodnosti za kupca uzimajući u obzir prirodu stvari i svrhu za koju je kupcu ta stvar bila potrebna.

U slučaju kada popravak ili zamjena stvari s nedostatkom nije moguća, kupac ima pravo na sniženje cijene.

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadi primjereni rok za ispunjenje ugovora. Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora.

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti samu svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati na snazi ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Kad je kupac pravna osoba, na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.

XII. JAMSTVO

Neki proizvodi koji se prodaju putem web shopa https://evenio.hr/ imaju garanciju. Svaki proizvođač propisuje uvjete pod kojima se daje garancija na proizvod.

XIII. PRAVILA O KOLAČIĆIMA

Kolačići

Kako bi naše web stranice radile pravilno, kako bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice, u svrhu poboljšavanja vašega iskustva korištenja i kvalitete usluge, ova stranica mora na vaše računalo spremiti malenu količinu informacija (Cookies). Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu, no prema regulacijama Europske unije od 25.5.2018. obvezni smo prije spremanja Cookie-a zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu Cookie-a. Blokiranjem cookie i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti vam neće biti dostupne.

Što je kolačić?

Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama.

Kolačići se ne mogu dodijeliti određenoj osobi i ne sadrže osobne podatke.

Vrste kolačića na ovim Internet stranicama:

  • Privremeni kolačići (Session cookies) – to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internet preglednik. Mi koristimo session cookies da omogućimo pristup sadržaju i omogućimo komentiranje (stvari koje morate učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na web stranicu)
  • Trajni kolačići (Persistent cookies)– ti obično imaju datum isteka daleko u budućnost i tako će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Mi koristimo trajne kolačiće za funkcionalnostima kao što su “Ostanite prijavljeni” tickbox, što korisnicima olakšava pristup kao registriranom korisniku. Mi također koristimo trajne kolačiće kako bi bolje razumjeli navike korisnika, tako da možemo poboljšati web stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika.

Kako onemogućiti kolačiće?

Možete ograničiti, blokirati ili izbrisati kolačiće s ovog mrežnog mjesta u bilo kojem trenutku promjenom konfiguracije vašeg preglednika putem dolje naznačenih koraka. Iako su postavke različite u svakom pregledniku, kolačići se obično konfiguriraju u izbornicima „Osobne postavke“ ili „Alati“. Za daljnje detalje o konfiguraciji kolačića u vašem pregledniku, molimo pogledajte izbornik „Pomoć“ u samom pregledniku.

Isključivanjem kolačića odlučujete hoćete li dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite web-preglednik koji koristite. • Chrome • Firefox • Internet Explorer 9 • Internet Explorer 7 i 8 • Opera (stranica na engleskom jeziku) • Safari (stranica na engleskom). Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na našim web stranicama.

U svrhu omogućavanja najbolje kvalitete usluge i pravilnog rada ovih Internet stranica, preporučujemo da kolačiće ostavite uključenima.

preloader