Složene neugodne emocije: KRIVNJA i RAZOČARANJE

Original price was: 17,73 €.Current price is: 15,08 €.

Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 17,73 €

Ilustrator: Jelena Brezovec

Dostupnost: Dostupno

Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju

Mali vuk jedva je dočekao igrati se u vrtiću sa svojim prijateljem dabrom. Danas su odlučili od grana i šiblja napraviti most preko potoka. Kad je most bio gotov, mjerili su si vrijeme tko će brže preko njega pretrčati a da ga ne sruši i ne padne u vodu. Vučić je bio brži i to ga je jako razveselilo. Bio je uzbuđen i ponosan na sebe.
Mostić je odlučila prijeći i krtica. Ona ne vidi dobro, pa je most prelazila polako i oprezno. Uzbuđeni vučić nije mogao dočekati da svima ponovno pokaže kako je brz i spretan, pa je projurio pokraj krtice. Ona je zapela za grančicu, izgubila ravnotežu i pala u vodu. Sva se jadna smočila. Kad je vidjela što se dogodilo, zečica je odmah napala vuka zbog njegovog ponašanja i u njemu izazvala osjećaj krivnje.

Krivnja

Slikovnica Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju, kao što i sam naslov govori, bavi se osjećajem krivnje kod djece. Krivnja je neugodna emocija koju osjećamo kada ono što činimo nije u skladu s našim vlastitim moralnim sustavom ili kada od autoriteta dobijemo kritiku da je to što činimo loše. Krivnja se koristi u odgoju kada želimo dijete naučiti zašto neka ponašanja jesu, a neka nisu sigurna ili primjerena nekoj situaciji.

U ovoj priči o malome vuku i krtici, djeca će upoznati osjećaj krivnje i naučiti kako ga prepoznati i imenovati kod sebe. Isto tako, naučit će što im može pomoći kada osjećaju krivnju i u regulaciji tog osjećaja, odnosno što i kako mogu sljedeći puta napraviti drugačije. Krivnja spada u složene i izrazito neugodne i teške emocije. Ona može oduzeti mir, zadovoljstvo i radost života. Stoga je važno da ovu emociju roditelji osvijeste kod sebe, ali i u odgojnim metodama usmjerenima na vlastitu djecu.

Dodatak sa savjetima za roditelje

Na kraju slikovnice nalaze se savjeti za roditelje, odgojitelje i skrbnike, u kojima im se pojašnjava krivnja kao emocija općenito, kako ju koristiti u odgoju, kako pomoći djetetu koje osjeća krivnju i kako zapravo usmjeravati djetetovo ponašanje a da mu se krivnjom ne naruši osjećaj vrijednosti kao ljudskog bića.

Autorice slikovnica, Tatjana Gjurković i Tea Knežević, magistre su psihologije, psihoterapeutkinje i terapeutkinje igrom.

Ostale slikovnice o složenim emocijama iz iste serije:

Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

Kritika boli: Majmunica se osjeća posramljeno

Ruganje i odbacivanje boli: Magarac se osjeća poniženo

Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju

Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

Mama kornjača i tata kornjača trebali su nešto obaviti, pa su svoju kćerku kornjačicu ostavili na čuvanju kod bake. Obećali su da će joj popodne donijeti njezin omiljeni slatki desert - jagode! Kornjača najviše na svijetu voli jesti jagode. Cijeli dan maštala je o mirisnim jagodama i kako će u njima uživati. Popodne su roditelji došli po svoju djevojčicu. Kornjača im se jako obradovala jer su joj nedostajali. No nije zaboravila ni na jagode koje je očekivala, ali jagoda nije bilo. Mama i tata zaboravili su na svoje obećanje i nisu joj donijeli slatke, crvene poslastice. Kornjača je osjetila tugu, pa ljutnju, odnosno neugodan osjećaj razočaranja.

Razočaranje

Slikovnica Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano, kao što i sam naslov govori, bavi se osjećajem razočaranja kod djece. Razočaranje je neugodna emocija koja se javlja kao posljedica situacije kada naša želja, nada ili očekivanje nije u skladu s onim što se dogodilo u stvarnosti. U razočaranju najčešće možemo prepoznati elemente emocija tuge, ljutnje i ogorčenosti (na drugoga) ili obeshrabrenosti (ako smo razočarani u sebe).

U ovoj priči o mami, tati i maloj kornjači, djeca će upoznati osjećaj razočaranja i naučiti kako ga prepoznati i imenovati kod sebe. Isto tako, naučit će da je u redu pogriješiti, ali se za pogrešna ponašanja treba znati i moći ispričati (bilo da se ispričati treba dijete roditeljima ili roditelji djetetu). Za osjećaj razočaranja postoji i olakšanje koje predlaže ova priča na kraju.

Razočaranje je neugodna i teška emocija koja utječe na povjerenje i bliskost između djeteta i roditelja, ali i djeteta i okoline općenito. Stoga je važno kako će roditelji postupati kada kod svog djeteta uoče razočaranje u druge osobe (pa i same roditelje), samoga sebe ili u svijet, zajednicu i okolinu.

Dodatak sa savjetima za roditelje

Na kraju slikovnice nalaze se savjeti za roditelje, odgojitelje i skrbnike u kojima im se pojašnjava razočaranje kao emocija općenito, kako djeca mogu različito reagirati pri iskazivanju osjećaja razočaranosti, što trebamo izbjegavati kada se suočimo s dječjim razočaranjem i kako postupiti kada su roditelji uzrok razočaranja.

Autorice slikovnica, Tatjana Gjurković i Tea Knežević, magistre su psihologije, psihoterapeutkinje i terapeutkinje igrom.

Ostale slikovnice o složenim emocijama iz iste serije:

Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

Kritika boli: Majmunica se osjeća posramljeno

Ruganje i odbacivanje boli: Magarac se osjeća poniženo

Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju

  • Brza dostava: 3-5 radnih dana
  • Besplatna dostava iznad 70 € (cijena dostave za ostale narudžbe 5,00 €)
  • Više načina plaćanja: kartice, gotovinom dostavljaču, internet bankarstvo, KEKS Pay, PayPal
  • Produljeni povrat: 30 dana, bez navođenja razloga
  • Odmah dostupno za isporuku!
Vidi košaricu
Za dob

,

Uvez

,

Dimenzije

Stranice

Godina prvog izdanja

Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju

Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

SIGURNA KUPOVINA

Sigurnost web shopa verificirana od udruge eCommerce Hrvatska i oznakom TrustedShop

VIŠE VRSTA PLAĆANJA

Kartice, gotovinom dostavljaču, internet bankarstvo, KEKSPay, PayPal

BRZA i BESPLATNA DOSTAVA

Paket stiže za 3-5 radnih dana. Za sve narudžbe iznad 70,00 € dostava je besplatna

TU SMO ZA VAS

Dostupni smo na korisnički telefon 095 356 3563 radnim danom od 8-16 h

Autorice priča, Tatjana Gjurković i Tea Knežević, dječje su psihologinje i terapeutkinje igrom. U svakodnevnom radu s djecom i roditeljima primijetile su da izrazito neugodni osjećaji poput krivnje ili razočaranja, vrlo snažno negativno utječu na psiho-emocionalni razvoj djece.

Terapeutske priče o vuku i kornjači pomažu djeci prepoznati i imenovati emociju koju osjećaju u sebi te nude načine kako si tu neugodnu emociju olakšati. No priče će biti vrlo korisne i roditeljima jer će im dati smjernice kako u odgoju izbjeći okrivljavanje i ponavljajuće razočaranje koji ostavljaju neželjene neugodne posljedice na djetetov psiho-emocionalni razvoj. Roditeljima, odgojiteljima i skrbnicima od pomoći će biti i savjeti na kraju svake slikovnice s korisnim uputama i informacijama o svakoj pojedinoj emociji.

Pogrešno ponašanje boli: Vuk osjeća krivnju

Slikovnica se, kao što i sam naslov govori, bavi osjećajem krivnje kod djece. Krivnja je neugodna emocija koju osjećamo kada ono što činimo nije u skladu s našim vlastitim moralnim sustavom ili kada od autoriteta dobijemo kritiku da je to što činimo loše. Krivnja se koristi u odgoju kada želimo dijete naučiti zašto neka ponašanja jesu, a neka nisu sigurna ili primjerena nekoj situaciji.

Neispunjeno očekivanje boli: Kornjača se osjeća razočarano

Slikovnica se, kao što i sam naslov govori, bavi osjećajem razočaranja kod djece. Razočaranje je neugodna emocija koja se javlja kao posljedica situacije kada naša želja, nada ili očekivanje nije u skladu s onime što se dogodilo u stvarnosti. U razočaranju najčešće možemo prepoznati elemente emocija tuge, ljutnje i ogorčenosti (na drugoga) ili obeshrabrenosti (ako smo razočarani u sebe).

Autor:

Tatjana Gjurković

Pročitaj više
Autor:

Tea Knežević

Pročitaj više
Ilustrator:

Jelena Brezovec

Pročitaj više

Cijena dostave paketa za Hrvatsku je 5,00 € bez obzira na težinu paketa i način plaćanja. Za narudžbe iznad 70 € dostava je besplatna.
Nakon vidljive uplate, paket predajemo dostavnoj službi koja će ga na željenu adresu dostaviti unutar 3–5 radnih dana. O dospijeću paketa bit ćete obaviješteni e-mailom i SMS porukom te ćete primiti link za praćenje statusa pošiljke.
Uslugu dostave paketa radi tvrtka Mail Boxes na području Hrvatske, a Hrvatska pošta za pakete izvan Hrvatske. Tvrtka MBE ima sklopljene ugovore s vodećim kuririma u domaćem i međunarodnom transportu te će za dostavu vašeg paketa odabrati najbolju opciju ovisno o vrijednosti i dimenzijama paketa te mogućnostima što brže dostave. Nakon obrade od strane MBE, Vaš paket dostavit će jedna od sljedećih dostavnih službi: GLS, In Time, Overseas Express ili Paket 24/HP Express.
Dostava se vrši radnim danom do 16 sati. U slučaju da niste u mogućnosti zaprimiti pošiljku na dostavnoj adresi, dostavljač će vam ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke i pokušati vas kontaktirati radi daljnjeg dogovora o preuzimanju paketa.
U slučaju bilo kakvih problema s dostavom, dostupni su vam kontakti:
  • MailBoxes (MBE) dostavne službe: [email protected], tel. 042/632-923 ili mob. 095/1095-992, PON – PET 09:00 – 17:00
  • Evenio korisničke službe: [email protected], 042 492 114 ili 095 356 3563, PON – PET 08:00 – 16:00

Naručene proizvode i dostavu možete platiti prema modelu kojeg sami izaberete tijekom ispunjavanja narudžbe. Plaćanje proizvoda je moguće izvršiti:
Putem Internet bankarstva ili opće uplatnice
Odabirom ove opcije, prilikom narudžbe proizvoda, na svoju e-mail adresu primit ćete podatke za uplatu i kod za skeniranje za lakše i brže plaćanje. Plaćanje možete izvršiti Internet, mobilnim bankarstvom ili općom uplatnicom u banci, pošti i slično.
Dostavljaču prilikom preuzimanja paketa (gotovinom)
Ukoliko se odlučite za plaćanje prilikom dostave, proizvode ćete platiti tek prilikom preuzimanja paketa direktno dostavljaču. Plaćanje dostavljaču moguće je samo novcem u gotovini. Dobro je imati pripremljen točan iznos kako bi primopredaja bila brža.
Bankovnim karticama
Plaćanje je moguće izvršiti jednokratno, sljedećim bankovnim karticama: MasterCard, Maestro, Visa i Diners putem Worldline sučelja. Prilikom plaćanja bankovnom karticom garantiramo maksimalnu sigurnost plaćanja u skladu s PCI DSS certifikacijom, najvišim stupnjem zaštite i čuvanja povjerljivih podataka.
Putem servisa PayPal
Servis PayPal slovi kao najsigurniji oblik online plaćanja te vas odabirom ove opcije vodi na svoje stranice gdje ćete na uobičajen način platiti svoju narudžbu. Nakon unosa svih podataka, potvrdu uspješne narudžbe dobit ćete na svoju e-mail adresu.
Putem servisa KEKS Pay
Brzo i jednostavno plaćanje bez prepisivanja podataka s kartice možete izvršiti putem mobilne aplikacije KEKS Pay. Kod plaćanja, kupci nemaju dnevnih ni mjesečnih limita i ne plaćaju nikakve naknade.
IZDAVANJE I SLANJE RAČUNA
Kod evidentirane uplate, bez obzira na izbor načina plaćanja, račun za kupljene proizvode poslat ćemo vam putem e-maila koji ste naveli prilikom popunjavanja obrasca narudžbe.

Ako niste zadovoljni naručenim proizvodima, možete ih vratiti u roku od 30 dana bez navođenja razloga. U tom slučaju kontaktirat ćemo vas vezano za povrat robe i vraćanje uplaćenog iznosa natrag na vaš račun. Ukoliko ste kupili i preuzeli proizvod s materijalnim nedostacima imate pravo na zamjenu te nas svakako što prije kontaktirajte na [email protected].
KONTAKTIRAJTE NAS, TU SMO ZA VAS!
Za sva pitanja i pomoć dostupni smo radnim danom od 8.00 do 16.00 h putem:
– telefona 095 356 3563 ili 042 492 114

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “Složene neugodne emocije: KRIVNJA i RAZOČARANJE”